Ben jij op zoek naar een leuke functie als financieel administratief medewerker?
Heb jij affiniteit met de grond- weg- en waterbouwsector?
Woon jij in Zeeland of West-Brabant?
Dan is dit een mooie kans voor jou!
Wat ga je doen?
Ben je goed met cijfers, sterk analytische vaardig aangelegd en heb je een scherp oog voor detail? Dan zoeken we jou! We zijn opzoek naar een Financieel administratief medewerker, dit voor 24 tot 40 uur per week. Jij als Financieel administratief medewerker zal de volgende taken oppakken:
- Beheren en invoeren van de wekelijks gewerkte uren van de “buitendienst”;
- Beheren en verwerken van financiële gegevens, inclusief facturatie, verwerken van de inkoopfacturen, crediteuren- en debiteurenadministratie,
- Samenwerken met diverse afdelingen om financiële processen te optimaliseren;
- Bijdragen aan maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen;
- Personeelsadministratie met betrekking tot urenmutaties en vakantiedagen.
Profielschets
Je hebt een proactieve werkhouding en je bent gericht op ontwikkeling en verbetering, zowel voor ons bedrijf maar ook voor jezelf. Daarnaast neem je het volgende mee:
- Afgeronde MBO4/HBO-opleiding in een financieel-administratieve richting;
- Bij voorkeur relevante werkervaring binnen de bouwsector;
- Inzicht in financiële administraties;
- Nuchtere “met je poten in de klei” en gemotiveerde werkhouding;
- Goede beheersing van Exact Online en Microsoft Excel.
Wat mag je verwachten?
- Een veelzijdige baan met ontwikkelingsmogelijkheden binnen het bedrijf welk zelf ook flink aan het groeien is;
- Gemotiveerd team van collega’s waarbij prestaties leveren en gezelligheid samen gaan;
- Contract bij de werkgever en dus niet op uitzendcontract;
- Passend salaris afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring;
- Een reiskostenvergoeding om vanuit thuis op het werk te komen;
- Goed geregeld pensioen.
Reageer!
Is deze functie jou op het lijf geschreven en zie je toekomstperspectief? Dan willen we graag kennis met je maken.